Politica de anulare a comenzilor
Clientii care nu sunt multumiti pot cere o returnare a contravaloarei taxei de intermediere a certificatul constatator afisat pe factura fiscala. Toate cererile de returnare pot fi trimise la adresa de email contact@certificatulconstatator.ro. Termenul de depunere a unei cereri de returnare este de maxim 14 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern OUG 34/2014.
Pentru a face obiectul returnarii taxei de intermediere a certificatului constatator, clientul trebuie sa demonstreze in cererea de returnare ca Dicris Smar Affairs SRL se face vinovat de una din urmatoarele incalcari ale Termenilor si Conditiilor:
- s-a depasit termenul standard de livrare a certificatului constatator fara notificarea cu privire la problemele de accesare a serviciilor ONRC;
- s-a emis alt certificat constatator decat tipul certificatului constatator selectat de client in formularul de comanda;
- s-a perceput un tarif de intermediere mai mare decat cel publicat in formularul de comanda;
Orice client are dreptul de a solicita anularea comenzii de eliberare a certificatului constatator. Cererea de anulare se transmite pe adresa de email contact@certificatulconstatator.ro. Anularea comenzilor se poate face doar in conditiile in care procedura de obtinere a certificatului constatator nu a fost initiata sau daca certificatul constatator nu a fost deja emis. In situatia in care cererea de anulare este aprobata, returnarea taxei de intermediere pentru obtinerea certificatului constatator se va face in maxim 15 zile de la aprobarea cererii.
Returnarea taxei de intermediere, cand este cazul, se face exclusiv prin transfer bancar intr-un cont bancar indicat de clinet, deschis la o banca din Romania. Cerereile de returnare a texei de intermediere trebuie sa contina obligatoriu informatiile bancare necesare pentru a se putea face returnarea taxei de intermediere.